Prejsť na obsah

Kampaň rajo Laktofree získala striebornú EFFIE za najefektívnejšiu reklamu na Slovensku

Posledný januárový večer patril odovzdávaniu cien v súťaži o najefektívnejšie reklamné a marketingové kampane EFFIE Awards na Slovensku za rok 2024.

EFFIE je najprestížnejšia súťaž v oblasti komerčnej komunikácie a koná sa vo viac ako štyridsiatich krajinách sveta. Efektívna reklama je taká, ktorá výnimočnou kombináciou marketingového mixu prekročila stanovené marketingové ciele. Kampaň rajo Laktofree získala striebornú EFFIE v kategórii Instant Impact. Súťaž vyhralo MEGGLE Slovakia spolu s agentúrou TRIAD, ktorá je tvorcom konceptu Objav svet beztiaže.

„Kampaňou sme chceli širokej verejnosti komunikovať zážitok z chuti bez ťažkostí spojených s trávením. Od začiatku bol pre nás favoritom kreatívny koncept, ktorý znázorňuje abstraktný pojem chuti a beztiažového vesmírneho stavu prostredníctvom umelej inteligencie,“ vysvetľuje Tatiana Hybká, produktová manažérka rajo Laktofree.

„Teší ma, že sa značka rajo ocitla medzi najefektívnejšími kampaňami na Slovensku. Obzvlášť som hrdá na náš marketingový a obchodný tím, ktorí odviedli skvelú prácu. Ďakujem tiež vedeniu MEGGLE Slovakia, ktoré dôveruje sile značky rajo a podporuje nás pri rozširovaní Laktofree kategórie,“ doplnila vedúca oddelenia marketingu značky rajo Eva Točková.