Prejsť na obsah

Partnerom hokejového Slovana je rajo Active Protein

Značka rajo Active Protein prešla v roku 2023 revitalizáciou a priniesla nový komunikačný koncept s názvom „… a ideš“. Aj preto sme hľadali ďalšie spôsoby, ako osloviť nových spotrebiteľov. Keďže ľadový hokej patrí medzi najobľúbenejšie a najsledovanejšie športy na Slovensku, voľba bola jasná.

„Pri výbere vhodného športového partnerstva sme sa zamerali predovšetkým na bratislavské kluby, keďže aj značka rajo je v Bratislave doma. Už druhú sezónu sme tak strieborným partnerom HC Slovan,“ vysvetľuje Martina Štefančíková, produktová manažérka rajo Active Protein.

Ako strieborný partner máme k dispozícii širokú škálu reklamných nosičov, ktorými propagujeme rajo Active Protein. Okrem klasického brandingu na mantineloch, môžu diváci vidieť náš reklamný spot na hlavnej LED obrazovke. Môžu sa tiež sa zapojiť do rôznych súťaží o naše produkty a reklamné predmety počas prestávok. Komunikáciu dopĺňa aj inzercia v klubovom magazíne či prezentácia nášho loga prostredníctvom ďalších nosičov.

HC Slovan obhájil v poslednej sezóne pozíciu klubu s najvyššou priemernou návštevnosťou. Celkovo 25 domácich zápasov v základnej časti videlo vyše 120 tisíc divákov, čo predstavuje priemer 4 802 fanúšikov na zápas.

V aktuálnej sezóne 2024/2005 sme do hokejového diania zapojili aj zamestnancov MEGGLE Slovakia, ktorí majú možnosť vyhrať lístky na zápasy prostredníctvom žrebovania.